Shortlista
Shortlistalla ovat kaikki palkitut ja vuosikirjaan valitut työt sarjoittain, satunnaisessa järjestyksessä. Työn nimen yhteydessä on mainittu suunnittelutoimisto ja asiakas. Katso kaikki kilpailuun ilmoitetut työt täältä.
Ulkomainonta
1400ZFK - Täällä pelkään minä
Ilotulitteet aiheuttavat koirille vuosittain vakavia oireita, mutta koteihinsa piiloutuvien eläinten kärsimys jää ilotulitteiden räjäyttelijöiltä näkemättä. Uudenvuoden kampanjallaan Musti ja Mirri halusi tehdä ilotulitteiden aiheuttamat haitat näkyväksi näkyväksi siellä, missä ilotulitteiden räjäyttelijätkin ovat. Suomalaisten koirien edustajaksi luotiin virtuaalinen Musti-koira, joka voitiin tuoda juhlien keskipisteeseen, ilotulitteita ampuvan kansan pariin. Musti otti haltuun sosiaalisen median ja kaupunkien digitaaliset ulkomainokset, joissa se kehotti ampujia siirtymään kauemmas asutuksesta. Musti-koira nähtiin myös Helsingin juhlien keskipisteessä, Musiikkitalon jättiscreenillä, jossa se reagoi lähellä räjähtäviin raketteihin reaaliajassa desibelimittarin avulla.