Shortlista
Shortlistalla ovat kaikki palkitut ja vuosikirjaan valitut työt sarjoittain, satunnaisessa järjestyksessä. Työn nimen yhteydessä on mainittu suunnittelutoimisto ja asiakas. Katso kaikki kilpailuun ilmoitetut työt täältä.
Jokeri: Strategian voima
0500PCT - Kiusaamisvapaavyöhyke: aito teko, joka kumpusi suoraan K-Marketin brändiytimestä
Kiusaamisvapaa vyöhyke sai alkunsa kauppias Ville Kestilän kiinnittäessä huomiota kauppansa ympäristössä esiintyvään kiusaamiseen. Kestilä päätti toimia ja julisti kauppansa kiusaamisvapaaksi vyöhykkeeksi. Kiusaamisvapaasta kaupasta kasvoi valtakunnallinen ilmiö ja kouluvuoden alussa Suomen kaikki K-Marketit kautta maan julistautuivat Kiusaamisvapaiksi vyöhykkeiksi. Kiusaamisvapaa vyöhykkeestä tehtiin valtakunnallisesti näkyvä kampanja, joka yhdistää vastuullisen teon ja K-Marketin brändilliset tavoitteet.