• Osallistu
  • Tavoitteet
  • Tuomaristo
  • Gaala
  • Näyttely
  • Tulokset
  • Festivaali
  • Arkisto
  • FI / EN
  • Kirjaudu
  • Sarjoittain
  • Valitse
    • Identiteetti
    • Ilmoitukset
    • Jokeri: Strategian voima
    • Julkaisut
    • Kampanjat
    • Kokemuksellinen muotoilu
    • Kuva
    • Liikkuva kuva
    • Muotoilu
    • Nuoret luovat
    • Pakkaukset
    • Palvelut
    • Teksti
    • Ulkomainonta
    • Ääni
  • Kaikki ilmoitetut työt

Shortlista

Shortlistalla ovat kaikki palkitut ja vuosikirjaan valitut työt sarjoittain, satunnaisessa järjestyksessä. Työn nimen yhteydessä on mainittu suunnittelutoimisto ja asiakas. Katso kaikki kilpailuun ilmoitetut työt täältä.

Identiteetti

ChewFolk_ID_3_LoRes.jpg

0040HHS - Visuaalinen ja verbaalinen identiteetti

Kuudes : Chew Folk (Chewb AB)

"Ihmiset ovat pureskelleet luonnosta löytyviä asioita jo tuhansia vuosia, kunnes luonnolliset purtavat korvattiin muovia sisältävällä purukumilla. Nykyaikainen purukumi on iso ympäristöongelma. Chew Folk on ruotsalainen yritys, joka päätti muuttaa markkinaa ja maailmaa. He perustivat tehtaan, jonka tuotteet päivittävät purukumin nykyaikaan ja muuttavat kulutustottumuksiamme ympäristöystävällisemmiksi. Chew Folkin purukumit on valmistettu Keski-Amerikassa kasvavan sapodillapuun tuottamasta raaka-aineesta, ilman keinotekoisia makeutusaineita. Meidän tehtävämme oli vauhdittaa tuotteen kaupallista menestymistä selkeyttämällä Chew Folkin designstrategiaa ja luomalla uusi brändiposition lunastama identiteetti, joka on täynnä asennetta. "

Uudenmaankatu 11 B 9
00120 Helsinki

+358 (0) 9-601 942
grafia(at)grafia.fi

Tietosuojaseloste

Luova kumppani
Yhteistyökumppanit