Shortlista
Shortlistalla ovat kaikki palkitut ja vuosikirjaan valitut työt sarjoittain, satunnaisessa järjestyksessä. Työn nimen yhteydessä on mainittu suunnittelutoimisto ja asiakas. Katso kaikki kilpailuun ilmoitetut työt täältä.
Identiteetti
0040HHS - Visuaalinen ja verbaalinen identiteetti
"Ihmiset ovat pureskelleet luonnosta löytyviä asioita jo tuhansia vuosia, kunnes luonnolliset purtavat korvattiin muovia sisältävällä purukumilla. Nykyaikainen purukumi on iso ympäristöongelma. Chew Folk on ruotsalainen yritys, joka päätti muuttaa markkinaa ja maailmaa. He perustivat tehtaan, jonka tuotteet päivittävät purukumin nykyaikaan ja muuttavat kulutustottumuksiamme ympäristöystävällisemmiksi. Chew Folkin purukumit on valmistettu Keski-Amerikassa kasvavan sapodillapuun tuottamasta raaka-aineesta, ilman keinotekoisia makeutusaineita. Meidän tehtävämme oli vauhdittaa tuotteen kaupallista menestymistä selkeyttämällä Chew Folkin designstrategiaa ja luomalla uusi brändiposition lunastama identiteetti, joka on täynnä asennetta. "