Shortlista
Shortlistalla ovat kaikki palkitut ja vuosikirjaan valitut työt sarjoittain, satunnaisessa järjestyksessä. Työn nimen yhteydessä on mainittu suunnittelutoimisto ja asiakas. Katso kaikki kilpailuun ilmoitetut työt täältä.
Identiteetti
0040AHY - Brukett - Brand Identity
Aiemmin Uniq Drinks Finland nimellä kulkenut ekologisiin juomaelämyksiin erikoistunut Brukett halusi näyttäytyä myös kuluttajien suuntaan uskottavana ja ajankohtaisena lifestylebrändinä. Ilmeen tuli palvella erilaisia tarpeita aina blogipostauksista tuotesivuihin ja esitteistä fyysisiin tiloihin. Loimme identiteetin, joka puhuttelee paitsi B2B-kumppaneita myös laatutietoisia juomakuluttajia. Inspiraatio löytyi aikakauslehtimaailmasta – samalla tavalla Brukettin tuli olla tunnistettava mutta tarpeeksi neutraali alusta allekirjoittamaan hyvinkin erilaista sisältöä. Posterimainen identiteetti kiteyttää Brukettin roolin asiantuntevana edelläkävijänä – samalla fiilistellen laadukkaiden juomakokemusten pirskahtelevaa elämyksellisyyttä.