Kultahuippu
Henkinen pelikenttä
Kokemuksellinen muotoilu

Nuorten henkinen hyvinvointi on järkkynyt maailman viimeaikaisista tapahtumista. Mehiläinen halusi tukea nuorten henkistä kehitystä luomalla juniorijoukkueiden valmentajille täysin uudenlaisen työkalun nuorten henkiseen valmentamiseen. Fläppitaulun toiselle puolelle syntyi ”Henkinen pelikenttä”, Urheilupsykologien kanssa suunniteltu työkalu, joka auttaisi nuoria ottamaan haltuun myös urheilun toisen, henkisen puolen.
Perustelut:
Mehiläisen kampanja toi todellisen ratkaisun todelliseen tarpeeseen. Nuorison hyvinvointi on ajankohtainen aihe, ja siksikin tärkeä. Kampanja nojautui tutkittuun tietoon valmentajien ja nuorten tarpeista, ja niitä ratkaisemaan tuotiin paras tieteellinen osaaminen. Halutun vaikutuksen portinvartijat oli tunnistettu, ja lopputulos helpotti heidän työtään konkreettisella ja helposti ymmärrettävällä tavalla. Ratkaisu oli no-design, joka ei yrittänyt voittaa pisteitä visuaalisella kikkailulla. Se luo vaikutusta, joka on yksittäistä kampanjaa laajempi ja pitkäaikaisempi. Kampanja sai ansaitsemaansa näkyvyyttä, mikä tuki Mehiläisen brändiä. Ihmislähtöistä suunnittelua parhaimmillaan.