Kultahuippu
Pierupusseja päättäjille
Kampanjat

Ravintolat olivat koronarajoituksien pahimpia kärsijöitä parin vuoden ajan aina maaliskuuhun 2022 asti. Usein ravintoloitsijat saivat kuulla uusista säännöksistä illan uutisista ja seuraavana päivänä niiden piti olla jo käytännössä. Jatkuvat muutokset ja ravintola-alaa syrjivät päätökset veivät resurssit ravintolayrittäjäiltä, eikä lukuisista kannanotoista huolimatta ahdinkoa otettu eduskuntatalossa vakavasti. Näistä eduskunnan aivopieruista johtuen taco ravintola Seksico oli isossa ahdingossa ja tarvitsi kampanjan, joka lisäisi nopeasti myyntiä, jotta uhkaavalta konkurssilta vältyttäisiin. Teimme humoristisesti provosoivan kampanjan, jossa lupasimme, että lähetämme pierupussin Arkadianmäelle jokaisesta myydystä Seksico-annoksesta kampanjakuukauden ajalta. Tiesimme, että moni kansalainen oli myös kyllästynyt ravintola-alaa syrjiviin aivopieruihin ja kampanjamme avulla he voisivat viedä omat terveisensä eduskuntataloon samalla tukien ravintolaamme.
Perustelut:
Miau! Otetaan pierupussi ja pamautetaan se harvinaisen riemastuttavan ja tarkoituksenmukaisen kampanjan kunniaksi. Toteutus ja luovuus oli brändille sataprosenttisen uskollista. Miten vitutuskin voikin kääntyä näin esimerkilliseksi yrittäjyydeksi.