Shortlista
Shortlistalla ovat kaikki palkitut ja vuosikirjaan valitut työt sarjoittain, satunnaisessa järjestyksessä. Työn nimen yhteydessä on mainittu suunnittelutoimisto ja asiakas. Katso kaikki kilpailuun ilmoitetut työt täältä.
Kuva
1100DNC - Luhta Outdoor store
Luhta Outdoor Store on aktiivisen elämän kumppani, joka tarjoaa laadukkaita, kotimaisia tuotteita ympärivuotiseen ulkona liikkumiseen koko perheelle. Uuden palvelukonseptin tueksi tarvittiin Luhta Outdoor Storen brändi-identiteettiin istuvaa kuvitusta, jota voitaisiin hyödyntää monikanavaisessa asiakaskokemuksessa niin kivijalkamyymälässä kuin verkossa sekä viestintämateriaaleissa. Koska kotimaisuus on Luhta Outdoor Storelle vahva kilpailuvaltti, myös kuvituksissa korostetaan suomalaista luontoa ja sen kauniita värejä. Toteutus on rakennettu erilaisten ihmis- ja eläinhahmojen ympärille, jotka nauttivat Suomen luonnosta erilaisten aktiviteettien parissa.