Shortlista
Shortlistalla ovat kaikki palkitut ja vuosikirjaan valitut työt sarjoittain, satunnaisessa järjestyksessä. Työn nimen yhteydessä on mainittu suunnittelutoimisto ja asiakas. Katso kaikki kilpailuun ilmoitetut työt täältä.
Muotoilu
0700ZJM - K-Plussa
K-Plussan visuaalisen ilmeen pääelementit ovat aina olleet pallo/ympyrä/pistemäiset muodot. Niillä on keskeinen rooli identiteetissä viestiessään "pisteistä", joita keräät, kun saat käyttöösi kanta-asiakasohjelman edut. Ratkaisumme juuret ovat "tuo elämä takaisin Plussa-palloihin" -konseptissa. Visuaalisuus vie K-Plussan visuaalisuuden täysin uuteen suuntaan, mutta siinä on jälkiä entisistä tutuista elementeistä. Luodaksemme dynaamisemman brändi-identiteetin kehitimme äänimaailman, jonka lähtökohtana oli pallojen pomppivat äänet vuorovaikutuksessa toistensa kanssa. Äänimaailmaa on sovellettu kaikkiin lyhyisiin ja pitkiin animaatioihin. Ilmeen elementtejä on sovellettu kaikessa digitaalisessa ulkomainonnassa, TVC:ssä, myymälöiden diginäytöissä, kanta-asiakasmateriaaleissa ja brändiviestinnässä.