• Osallistu
  • Tavoitteet
  • Tuomaristo
  • Gaala
  • Näyttely
  • Tulokset
  • Festivaali
  • Arkisto
  • FI / EN
  • Kirjaudu
  • Ylituomarilta
  • Palkinnoittain
  • Valitse
    • Näytä kaikki
    • Grand Prix
    • Kultahuiput
    • Hopeahuiput
    • Erikoispalkinnot
    • Asiakashuippu
    • Platinahuippu
    • Vuoden Junior
    • Nousevat Huiput
  • Sarjoittain
  • Valitse
    • Identiteetti
    • Ilmoitukset
    • Jokeri: Edistys
    • Julkaisut
    • Kampanjat
    • Kokemuksellinen muotoilu
    • Kuva
    • Liikkuva kuva
    • Muotoilu
    • Nuoret luovat
    • Pakkaukset
    • Palvelut
    • Teksti
    • Ulkomainonta
    • Ääni
  • Kaikki ilmoitetut työt

Shortlista

Shortlistalla ovat kaikki palkitut ja vuosikirjaan valitut työt sarjoittain, satunnaisessa järjestyksessä. Työn nimen yhteydessä on mainittu suunnittelutoimisto ja asiakas. Katso kaikki kilpailuun ilmoitetut työt täältä.

Kampanjat

world_vision-the_unreadables-pic2-1.jpg

0100JMD - The Unreadables

TBWA\Helsinki : World Vision Finland

Kehittyvien maiden lapset ovat altavastaajia tasa-arvossa, turvallisuudessa ja vauraudessa. Lukutaito ratkoo kaikkia näitä ongelmia. Länsimaissa se otetaan kuitenkin monesti itsestäänselvyytenä, vaikka maailmassa on edelleen yli 770 miljoonaa ihmistä, joilta tämä perustaito puuttuu. Pääsiäisenä 2021 lukukelvottomat mainokset valtasivat Suomen suurimpien kaupunkien digitaaliset ulkomainospinnat, sekä vaikuttajien ja yritysten somekanavat. Kolmen päivän jälkeen World Vision paljasti kampanjan todellisen viestin: tältä lukutaidottomuus tuntuu.

Uudenmaankatu 11 B 9
00120 Helsinki

+358 (0) 9-601 942
grafia(at)grafia.fi

Tietosuojaseloste

Luova kumppani
Yhteistyökumppanit