Hopeahuippu
Freeze Frame
Liikkuva kuva
https://www.youtube.com/watch?v=2-x4uc3Z3mk
Gigantin yritysmyynnille suunniteltu awareness-filmi “Freeze Frame” tarttuu etätyön kipukohtiin tuomalla etäpalavereiden haasteet oikeaan neuvotteluhuoneeseen. On olemassa erityisesti yksi glitch, joka ei ole ainoastaan kiusallinen vaan myös ratkiriemukas: freeze frame. Hetki, jolloin videosi jäätyy ja sekä näytät että kuulostat naurettavalta. Filmi keskittyy kaikille kohderyhmän edustajille tuttuun, päivittäiset etätyön haasteet kiteyttävään ilmiöön ja yhdistää sen Gigantin yritysasiakkailleen tarjoamiin ratkaisuihin. Filmikonsepti ponnistaa aidosta toimistohuumorista ja lisää siihen kierroksia hulvattoman huumorin keinoin – säilyen silti samaistuttavana yritysasiakkaille sekä relevanttina Gigantin B2B-liiketoiminnalle.
Perustelut:
Toivotaan ettei tällaisia mainoksia enää tarvitse tehdä. Korona-ajan ilmiöt hauskassa paketissa. Erinomaisesti toteutettu filmi, jossa on napakka käsikirjoitus. Tätä perustelua kirjoittaessa yksi tuomareista (Viivi) tipahti useasti linjoilta.