Hopeahuippu
Maailman herkullisin ulkomainos
Ulkomainonta

Joulu ei tule itsestään. Se tehdään. Tänä vuonna Jouluntekijöiden kahvi, Juhla Mokka, teki joulusta hieman hauskemman käsin leivotulla ja koristellulla pipariabrilla, sekä piparkakkutalon näköisellä joulupakkauksellaan. Kädentaitajien perintö näkyy vahvasti Juhla Mokka -kahvin joulukampanjassa, jossa joulun tekeminen on keskiössä. Tämän vuoden teemana oli pipareiden leipominen. Juhla Mokka lanseerasi myös oman mokkapiparkakkutaikina-ohjeen, jossa piparitaikina oli myös Juhla Mokka -kahvilla maustettu. Kinuskissan kanssa tehty vaikuttajayhteistyö näkyi sosiaalisessa mediassa ja ulkomainonta kuorrutti pysäkit ja mainospaikat piparkakkutalomaiseksi.
Perustelut:
Hauska toteutus, joka konkretisoi brändilupauksen. Työ hyödyntää sympaattista ja brändin luonteeseen sopivaa erikoisratkaisua, joka tuo käsin tehdyn lopputuloksen osaksi ulkomainontaa persoonallisella tavalla.