Hopeahuippu
K-Plussa
Muotoilu

K-Plussan visuaalisen ilmeen pääelementit ovat aina olleet pallo/ympyrä/pistemäiset muodot. Niillä on keskeinen rooli identiteetissä viestiessään "pisteistä", joita keräät, kun saat käyttöösi kanta-asiakasohjelman edut. Ratkaisumme juuret ovat "tuo elämä takaisin Plussa-palloihin" -konseptissa. Visuaalisuus vie K-Plussan visuaalisuuden täysin uuteen suuntaan, mutta siinä on jälkiä entisistä tutuista elementeistä. Luodaksemme dynaamisemman brändi-identiteetin kehitimme äänimaailman, jonka lähtökohtana oli pallojen pomppivat äänet vuorovaikutuksessa toistensa kanssa. Äänimaailmaa on sovellettu kaikkiin lyhyisiin ja pitkiin animaatioihin. Ilmeen elementtejä on sovellettu kaikessa digitaalisessa ulkomainonnassa, TVC:ssä, myymälöiden diginäytöissä, kanta-asiakasmateriaaleissa ja brändiviestinnässä.
Perustelut:
Työ, joka todistaa, ettei ison yrityksen tarvitse olla tylsän näköinen. Sekä kuvan että äänen puolesta viimeistelty työ jossa on nokkelasti hyödynnetty alkuperäistä ilmettä. Plussa-pallot ovat saaneet uuden ja raikkaan elämän.