Shortlista
Shortlistalla ovat kaikki palkitut ja vuosikirjaan valitut työt sarjoittain, satunnaisessa järjestyksessä. Työn nimen yhteydessä on mainittu suunnittelutoimisto ja asiakas. Katso kaikki kilpailuun ilmoitetut työt täältä.
Ulkomainonta
1400EAM - Vapauden vaatekaappi
Marginaalissa oleville ihmisille kaappi edustaa usein tilaa, jossa ei voi olla oma itsensä. Helsinki Priden pääyhteistyökumppani Zalando halusi antaa LGBTQ+ ihmisille tilan näkyä ja paikan puhua aiheista, jotka he itse kokivat sellaiseksi etteivät ne saaneet tarpeeksi näkyvyyttä mediassa yleensä. Syntyi Vapauden vaatekaappi, jossa jokaisella oli oikeus olla juuri sellainen kuin on. Kampanjassa nostettiin esiin ihmisiä, joita emme normaalisti näe isojen mainstream-brändien mainoskuvastossa. Zalandon slogan ”Free to be” eli ”Vapaus olla” laajennettiin kertomaan muodin ohella ihmisoikeuksista.