• Osallistu
  • Tavoitteet
  • Tuomaristo
  • Tulokset
  • Gaala
  • Näyttely
  • Festivaali
  • Arkisto
  • FI / EN
  • Kirjaudu
  • Sarjoittain
  • Valitse
    • Identiteetti
    • Ilmoitukset
    • Jokeri: Avoimet ovet
    • Julkaisut
    • Kampanjat
    • Kokemuksellinen muotoilu
    • Kuva
    • Liikkuva kuva
    • Muotoilu
    • Nuoret Luovat
    • Pakkaukset
    • Palvelut
    • Teksti
    • Ulkomainonta
    • Ääni
  • Kaikki ilmoitetut työt

Shortlista

Shortlistalla ovat kaikki palkitut ja vuosikirjaan valitut työt sarjoittain, satunnaisessa järjestyksessä. Työn nimen yhteydessä on mainittu suunnittelutoimisto ja asiakas. Katso kaikki kilpailuun ilmoitetut työt täältä.

Teksti

VH_BurgerKing_HyvaTuli_Teksti_Paino.jpg

1300WDD - Hyvä tuli

TBWA\Helsinki : Burger King

Burger King on pikaruokaketjuista ainoa, joka grillaa pihvinsä liekkigrillissä. Tätä kilpailuetua viestiäkseen Burger King tarvitsi sloganin, jonka avulla voitaisiin samalla kommunikoida myös tuotteiden makua ja laatua. Usean asian kommunikoiminen muutamalla sanalla on ainainen haaste, mutta onneksemme suomen kielessä sanalla ‘tuli’ on monia merkityksiä. Tulenkäyttöön keskittyvissä, brändillisissä toteutuksissa” Hyvä tuli” on oodi itse tulelle. Tuotemainonnassa lausahdus kääntyy kehumaan tuotetta: kun Burger King tekee hampurilaisen, hyvä tulee.

Uudenmaankatu 11 B 9
00120 Helsinki

+358 (0) 9-601 942
grafia(at)grafia.fi

Tietosuojaseloste

Luova kumppani
Yhteistyökumppanit