Shortlista
Shortlistalla ovat kaikki palkitut ja vuosikirjaan valitut työt sarjoittain, satunnaisessa järjestyksessä. Työn nimen yhteydessä on mainittu suunnittelutoimisto ja asiakas. Katso kaikki kilpailuun ilmoitetut työt täältä.
Liikkuva kuva
1200SOL - Kalevala short film
Kalevala Koru halusi uudistaa brändinsä osana uutta strategiaa. Haasteena oli luoda nykyaikainen brändi-identiteetti, joka kunnioittaa yrityksen historiaa ja perimää ja kuljettaa yrityksen uudelle aikakaudelle. Nimen innoittamana, projektin teemaksi nostettiin VALA, joka sai inspiraationsa yksinkertaisesta ajatuksesta, että eivät vain korut ole ikuisia vaan ikuisia ovat myös siteet, joita ne luovat ihmisten välille. Siitä syntyi tarina sukupolvista. Se, kuinka lupauksemme, jonka mukaan pidämme aina huolta toisistamme, ja kuinka vastuu siirtyy elämän edetessä harteilta toiselle. Kolme sukupolvea naisia, muodostaen vahvimman VALAn. Uskoimme, että todellinen tarina resonoisi ja pysyisi yleisömme mielessä kauemmin kuin mitä voitaisiin saavuttaa pelkästään perinteisellä kampanjalla.