Shortlista
Shortlistalla ovat kaikki palkitut ja vuosikirjaan valitut työt sarjoittain, satunnaisessa järjestyksessä. Työn nimen yhteydessä on mainittu suunnittelutoimisto ja asiakas. Katso kaikki kilpailuun ilmoitetut työt täältä.
Ääni
0600ODZ - Käsipesulaulu
Pandemian iskiessä K-Citymarket halusi tarttua käsihygieniaan ketterästi sekä brändilleen uskollisesti: hauskasti, lämpimästi ja perheet edellä. Näin syntyi Käsipesulaulu, joka hyödynsi melodiassa ja animaatiossa jo aiemmin lasten rakastamaksi muodostunutta korvamatoa, Kalalaulua. Käsipesulaulusta muodostui lapsia käsienpesuun kannustava tanssittava animaatio, joka aktivoi some-kansaa ja jopa peruskouluja, ja rakensi K-Citymarketin:n brändiä vastuullisena lapsiperheiden apurina.