Shortlista
Shortlistalla ovat kaikki palkitut ja vuosikirjaan valitut työt sarjoittain, satunnaisessa järjestyksessä. Työn nimen yhteydessä on mainittu suunnittelutoimisto ja asiakas. Katso kaikki kilpailuun ilmoitetut työt täältä.
Ääni
0600MTB - Grillfulness
Suomalaiset ovat grillikansaa, ja poikkeuksellisen kevättalven ja kevään jälkeen grillauksen ystäviä haluttiin lähestyä kampanjalla, joka piristää ja kannustaa nauttimaan grillaamisesta kaikilla aisteilla ja paremmalla mielellä. Tutulle nautinnolle annettiin pilke silmäkulmassa uusi, grillaamista ylistävä nimi: Grillfulness, joka teki grillaamisesta kauniimpaa ja sai sen kuulostamaan paremmalta kuin koskaan ennen. Kesän kynnyksellä grillikansaa ilahdutettiin humoristisella mainonnalla, jossa korostuivat mindfulness-tyyliset visuaaliset elementit ja jonka äänimaailma oli uskollinen Grillfulness-filosofialle: tunnelma oli korostuneen rauhallinen ja melkeinpä meditatiivinen. Kampanja onnistui tulosten valossa erinomaisesti: Atria oli kesän 2020 markkinajohtaja 28 %:n markkinaosuudella.