• Osallistu
  • Tavoitteet
  • Tuomaristo
  • Tulokset
  • Gaala
  • Näyttely
  • Festivaali
  • Arkisto
  • FI / EN
  • Kirjaudu
  • Sarjoittain
  • Valitse
    • Identiteetti
    • Ilmoitukset
    • Jokeri: Avoimet ovet
    • Julkaisut
    • Kampanjat
    • Kokemuksellinen muotoilu
    • Kuva
    • Liikkuva kuva
    • Muotoilu
    • Nuoret Luovat
    • Pakkaukset
    • Palvelut
    • Teksti
    • Ulkomainonta
    • Ääni
  • Kaikki ilmoitetut työt

Shortlista

Shortlistalla ovat kaikki palkitut ja vuosikirjaan valitut työt sarjoittain, satunnaisessa järjestyksessä. Työn nimen yhteydessä on mainittu suunnittelutoimisto ja asiakas. Katso kaikki kilpailuun ilmoitetut työt täältä.

Ääni

Atria_GRILLFULNESS_1-1.jpg

0600MTB - Grillfulness

TBWA\Helsinki : Atria Suomi Oy

Suomalaiset ovat grillikansaa, ja poikkeuksellisen kevättalven ja kevään jälkeen grillauksen ystäviä haluttiin lähestyä kampanjalla, joka piristää ja kannustaa nauttimaan grillaamisesta kaikilla aisteilla ja paremmalla mielellä. Tutulle nautinnolle annettiin pilke silmäkulmassa uusi, grillaamista ylistävä nimi: Grillfulness, joka teki grillaamisesta kauniimpaa ja sai sen kuulostamaan paremmalta kuin koskaan ennen. Kesän kynnyksellä grillikansaa ilahdutettiin humoristisella mainonnalla, jossa korostuivat mindfulness-tyyliset visuaaliset elementit ja jonka äänimaailma oli uskollinen Grillfulness-filosofialle: tunnelma oli korostuneen rauhallinen ja melkeinpä meditatiivinen. Kampanja onnistui tulosten valossa erinomaisesti: Atria oli kesän 2020 markkinajohtaja 28 %:n markkinaosuudella.

Uudenmaankatu 11 B 9
00120 Helsinki

+358 (0) 9-601 942
grafia(at)grafia.fi

Tietosuojaseloste

Luova kumppani
Yhteistyökumppanit