Shortlista
Shortlistalla ovat kaikki palkitut ja vuosikirjaan valitut työt sarjoittain, satunnaisessa järjestyksessä. Työn nimen yhteydessä on mainittu suunnittelutoimisto ja asiakas. Katso kaikki kilpailuun ilmoitetut työt täältä.
Identiteetti
0400FJN - Cover Story
Markkinoilla olevat maalit ja niiden ostokokemus eivät vastaa tämän päivän kuluttajan vaatimuksia. Cover Story on syntynyt halusta muuttaa toimialaa ja tarjota kuluttajille parempi, kotimainen vaihtoehto. Cover Storylle seinien sävy on sisustuksen tärkein elementti. Muutosfilosofia perustuu ajatukseen maalaamisesta sisustamisena, ei remontoimisena. Sisustusagenda ja verkkokauppa ostokanavana yhdistyvät vastuullisuuden ytimeen – Cover Storyn identiteetti on minimalistinen, aikaa kestävä ja laadukas. Minimalismi kulkee maalipurkin sisällöstä tarvikkeisiin ja huoliteltuun paketointiin. Minimalistinen brändäyskietoutuu värien ympärille ja ilmentyy vastuullisissa materiaaliessa.