• Osallistu
  • Tavoitteet
  • Tuomaristo
  • Tulokset
  • Gaala
  • Näyttely
  • Festivaali
  • Arkisto
  • FI / EN
  • Kirjaudu
  • Ylituomarilta
  • Palkinnoittain
  • Valitse
    • Näytä kaikki
    • Grand Prix
    • Kultahuiput
    • Hopeahuiput
    • Erikoispalkinnot
    • Asiakashuippu
    • Platinahuippu
    • Vuoden Junior
    • Nousevat Huiput
  • Sarjoittain
  • Valitse
    • Identiteetti
    • Ilmoitukset
    • Jokeri: Avoimet ovet
    • Julkaisut
    • Kampanjat
    • Kokemuksellinen muotoilu
    • Kuva
    • Liikkuva kuva
    • Muotoilu
    • Nuoret Luovat
    • Pakkaukset
    • Palvelut
    • Teksti
    • Ulkomainonta
    • Ääni
  • Shortlista
  • Kaikki ilmoitetut työt

Kultahuippu

Antti Tapani

Kampanjat

Antti Tapani

S-Ryhmä halusi muuttaa kuluttajien käsitystä Prismasta halpoja perusvaatteita myyvänä myymälänä, myymäläksi joka tarjoaa tyylikästä ja nykyaikaista muotia. Näin syntyi idea: vaatemerkki yhteistyössä Antti Tuiskun kanssa. Antin urasta löysimme universaalin totuuden. Great was never normal. Ensimmäiset AT-symbolit ilmestyivät kaduille ja sosiaalisessa mediassa, kunnes Antti pudotti pommin julkaisemalla kampanjavideon somessaan. Sosiaalisena kampanjana Suomen suurimmat vaikuttajat liittyivät sisäpiiriin, jossa Antti esitteli brändin idean. Kutsuimme vaikuttajia ja faneja jakamaan AT-tyylinsä käyttäen #greatwasnevernormal. Järjestimme The Home Runwayn ja pyysimme taas faneja jakamaan oman kävelynsä. Antti kertoi myös faneilleen, että laittaisimme heidät televisioon, jonka teimme videokokoelmina.

Toistuvasti onnistuneet, mukaansatempaavat kampanjat ovat osoittaneet, että hieman yllättäen Suomen suurimman muotikaupan manttelin ylleen saanut Prisma kantaa tittelinsä kunnialla. Koko kansan brändin ei kuitenkaan tarvitse olla tasapaksu, vaan myös erottuvuuden voi demokratisoida. Rohkeat tyylit ja vahvat kannanotot kuuluvat yhtä lailla Yhteishyvään kuin vogueihin ja wallpapereihin.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot

Suunnittelutoimisto / Design Agency
BOND
Asiakas / Client
S Ryhmä
Lead Designer
Kasperi Salovaara
Strategi / Strategist
Martin Mohr
Art Director
Antti Tuisku (Warner Music Finland)
Valokuvat / Photographs
Juha Mustonen (Juha Mustonen Photography)
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Minni Jaakola (S-Ryhmä)
Projektijohtaja / Project Manager
Laura Pyykönen (S-Ryhmä)
Tuottaja / Producer
Mirva Kaitila
Sisältösuunnittelija / Content Strategist
Jaakko Timonen
Strategiajohtaja / Strategy Manager
Arttu Salovaara
Mediatoimisto / Media Agency
Juha Halmesvaara (Carat Finland)
Tuotantoyhtiö / Production House
Taito Kawata, Anton Molander, Pauliina Teirikari (Cocoa)
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Lauri Toivonen, Susanna Gustavson, Janne Lehtinen (S-Ryhmä)
Stylisti / Stylist
Sofia Oksanen (Sostyling)
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Mikko Vainio (2pintaa)
Twiittaa

Uudenmaankatu 11 B 9
00120 Helsinki

+358 (0) 9-601 942
grafia(at)grafia.fi

Tietosuojaseloste

Luova kumppani
Yhteistyökumppanit