Kultahuippu
Antti Tapani
Kampanjat

S-Ryhmä halusi muuttaa kuluttajien käsitystä Prismasta halpoja perusvaatteita myyvänä myymälänä, myymäläksi joka tarjoaa tyylikästä ja nykyaikaista muotia. Näin syntyi idea: vaatemerkki yhteistyössä Antti Tuiskun kanssa. Antin urasta löysimme universaalin totuuden. Great was never normal. Ensimmäiset AT-symbolit ilmestyivät kaduille ja sosiaalisessa mediassa, kunnes Antti pudotti pommin julkaisemalla kampanjavideon somessaan. Sosiaalisena kampanjana Suomen suurimmat vaikuttajat liittyivät sisäpiiriin, jossa Antti esitteli brändin idean. Kutsuimme vaikuttajia ja faneja jakamaan AT-tyylinsä käyttäen #greatwasnevernormal. Järjestimme The Home Runwayn ja pyysimme taas faneja jakamaan oman kävelynsä. Antti kertoi myös faneilleen, että laittaisimme heidät televisioon, jonka teimme videokokoelmina.
Toistuvasti onnistuneet, mukaansatempaavat kampanjat ovat osoittaneet, että hieman yllättäen Suomen suurimman muotikaupan manttelin ylleen saanut Prisma kantaa tittelinsä kunnialla. Koko kansan brändin ei kuitenkaan tarvitse olla tasapaksu, vaan myös erottuvuuden voi demokratisoida. Rohkeat tyylit ja vahvat kannanotot kuuluvat yhtä lailla Yhteishyvään kuin vogueihin ja wallpapereihin.