Shortlista
Shortlistalla ovat kaikki palkitut ja vuosikirjaan valitut työt sarjoittain, satunnaisessa järjestyksessä. Työn nimen yhteydessä on mainittu suunnittelutoimisto ja asiakas. Katso kaikki kilpailuun ilmoitetut työt täältä.
Kuva
1100QOX - Kauneus on katsojan mielessä
Filttereiden täyteisiä sosiaalisen median palveluita on kritisoitu siitä, että ne vääristävät lasten ja nuorten minäkuvaa. Yhä nuoremmat kärsivät ulkonäköön liittyvistä itsetunto-ongelmista. Demi päätti haastaa aikuiset tekemään lasten ja nuorten itsetuntoa tukevia lupauksia. Kampanjan mainoksissa esiintyy kaksi nuorta, jotka näkevät peilikuvien kautta kasvoillaan paranneltavia kohtia. Peili vääristää heidän kasvoilleen kauneusleikkauksista tutut katkoviivat Kampanjan tavoitteena oli herättää keskustelua lasten ja nuorten kokemista paineista sekä kannustaa kaikkia suomalaisia tekoihin terveemmän itsetunnon puolesta.