• Osallistu
  • Tavoitteet
  • Tuomaristo
  • Tulokset
  • Gaala
  • Näyttely
  • Festivaali
  • Arkisto
  • FI / EN
  • Kirjaudu
  • Ylituomarilta
  • Palkinnoittain
  • Valitse
    • Näytä kaikki
    • Grand Prix
    • Kultahuiput
    • Hopeahuiput
    • Erikoispalkinnot
    • Asiakashuippu
    • Platinahuippu
    • Vuoden Junior
    • Nousevat Huiput
  • Sarjoittain
  • Valitse
    • Identiteetti
    • Ilmoitukset & Ulkomainonta
    • Jokeri: Vastuullisuusteot
    • Julkaisut
    • Kampanjat
    • Kokemuksellinen muotoilu
    • Kuva
    • Liikkuva kuva
    • Muotoilu
    • Nuoret Luovat
    • Pakkaukset
    • Palvelut
    • Teksti
    • Ääni
  • Kaikki ilmoitetut työt

Shortlista

Shortlistalla ovat kaikki palkitut ja vuosikirjaan valitut työt sarjoittain, satunnaisessa järjestyksessä. Työn nimen yhteydessä on mainittu suunnittelutoimisto ja asiakas. Katso kaikki kilpailuun ilmoitetut työt täältä.

Ilmoitukset & Ulkomainonta

alko-valivesi-4.jpg

0900SYE - Välivesi

TBWA\Helsinki : Alko

Alkon perimmäinen tehtävä on vähentää alkoholihaittoja Suomessa. Alkoholin vähittäismyyjän olisi kuitenkin tekopyhää sanoa, että juokaa suomalaiset vähemmän. Holhoamisen sijaan Alko päätti kannustaa juomaan enemmän – vain alkoholitonta juotavaa. Keväällä 2019 Alko lanseerasi oman vesibrändin, Välivesi. Välivettä myytiin yksinomaan Alkoissa ja tuotteet aseteltiin alkoholijuomien väliin. Koska tärkeintä ei ollut tuotteen myynti vaan sen viesti, ilmoitusten tehtävä oli avata välivesi-käsitettä sekä kertoa, että Alko kannustaa kohtuullisen alkoholin käyttöön.

Uudenmaankatu 11 B 9
00120 Helsinki

+358 (0) 9-601 942
grafia(at)grafia.fi

Tietosuojaseloste

Luova kumppani
Yhteistyökumppanit