Hopeahuippu
Nolla - the Zero Cabin ja Zerobnb
Jokeri - kokemuksellinen muotoilu

Nesteen tunnettuus Suomessa lähentelee sataa prosenttia, mutta suurin osa nuorista ei tuntenut yrityksen uusiutuvia tuotteita. Nolla-mökki rakennettiin tarjoamaan nuorille maailmanmatkaajille kokemus, joka on yhtä uniikki ja kiinnostava kuin maailmanluokan kohteet, mutta huomattavasti pienemmillä päästöillä. Lisättyään Nollan Airbnb:hin Neste huomasi, että palvelusta puuttui jotakin olennaista: kategoria ympäristöystävällisille asunnoille. Neste päätti avata Zerobnb.com -sivuston, jolla ihmiset voivat listata ja selata ympäristöystävällisiä lomamajoituksia. Sivuston tavoitteena on saada Airbnb lisäämään puuttuva kategoria.
Palkintoperusteet:
Koko toteutus ja idea on suunniteltu kokonaisvaltaisen kokemuksellisuuden kautta. Arvostimme myös pyrkimyksiä laajaan vaikuttavuuteen kohderyhmissä, brändin ulottuvuutena, työnantajamielikuvana ja lisäksi ZeroBnB:n kautta yhteiskunnallisessa kontekstissa.