Hopeahuippu
Jääkiekkoaforismia - Viidessä sekunnissa koko kiekkokansan HalpaHalliksi.
Liikkuva kuva
Suomalaiset ovat kiekkokansaa ja vuotuiset jääkiekon MM-kisat yksi sen odotetuimpia tapahtumia. Useat brändit yrittävät hyödyntää asiaa huutamalla ja riehakkaasti juhlimalla pelien mainostauoilla. Kilpailu erottautumisesta äänekkään kiekkokiiman täyttämillä mainostauoilla on äärimmäisen kovaa. Miten siis erottua viiden sekunnin TV-mainostilalla? Kuinka tehdä HalpaHallista kerralla kiekkokansan rakastama kauppa ja samalla esitellä kaupan mittavaa tuotevalikoimaa? IDEA: Viiden sekunnin filmikonsepti, jossa HalpaHalli yhdisti laajan tuotevalikoimansa tuttuihin suomalaisiin kiekkoaforismeihin. Filmit nähtiin jääkiekon MM-kisojen tauoilla.
Palkintoperusteet:
Harvoin katsojaa saa repeilemään viidessä sekunnissa. Kestää toistoa. Tehty kohderyhmälle, joka tuntee genren. Kummolan "näyttelijätyö" toimii suhteessa tarjouksessa olevaan tuotteeseen jokaisessa sarjan spotissa. Torilla tai HalpaHallissa tavataan.