Hopeahuippu
Korttikampanja
Kampanjat

Lidlillä ei ole omaa korttia tässä kanta-asiakaskorttien luvatussa maassa. Insightiksi muodostui ajatus siitä, että korttialennuksiin tottuneet kilpailijoiden asiakkaat ovat valmiimpia kokeilemaan Lidliä, jos he saavat alennusta oman vakiokauppansa kortilla, oli kauppa mikä tahansa. Viestinä oli ykskantaan: Mikä tahansa kortti kelpaa alennukseen. Ota taskustasi kortti kuin kortti tai suunnittele omasi. Kahdessa identtisessä Korttikampanjassa jo valmiiksi huokeista hinnoista raavittiin pois 10 %, kunhan asiakas osti yli 25 eurolla ja vilautti kassalla mitä tahansa korttia. Siis todellakin mitä tahansa korttia.
Palkintoperusteet:
Yksinkertainen riemastuttava idea, joka innosti ihmiset toimimaan ja vahvisti suhdetta brändiin. Insight kanta-asiakkuuden muuttumisesta korttipeliksi on totuus, joka resonoi ja motivoi leikkimään moisen hölmöyden kanssa.