Hopeahuippu

Soup 'n' Soul

Palvelumuotoilu

Soup 'n' Soul

Saarioinen Oy, Suomen johtavia elintarvikeyhtiöitä, käytti palvelumuotoilua tavoitellessaan Foodservice-liiketoiminnalleen uutta markkinaa: Hellonin tehtävänä oli kehittää, tuotteistaa ja kaupallistaa sekä kuluttajille että palveluntuottajille arvoatuottava lanseerausvalmis tuote- ja palvelukonsepti. Syntyi Soup ‘n’ Soul, ainutlaatuinen pikaruokakokemus, jonka suunnittelutyön jokaisessa vaiheessa on hyödynnetty muotoiluajattelua: asiakasymmärrys, konseptointi, prototypointi, tuotteistaminen, brändi- ja visuaalinen identiteetti sekä mainonnan konsepti ja -suunnittelu. Give Some Soul to Your Soup!

Saarioinen Oy, Suomen johtavia elintarvikeyhtiöitä, käytti palvelumuotoilua tavoitellessaan Foodservice-liiketoiminnalleen uutta markkinaa: Hellonin tehtävänä oli kehittää, tuotteistaa ja kaupallistaa sekä kuluttajille että palveluntuottajille arvoatuottava lanseerausvalmis tuote- ja palvelukonsepti. Syntyi Soup ‘n’ Soul, ainutlaatuinen pikaruokakokemus, jonka suunnittelutyön jokaisessa vaiheessa on hyödynnetty muotoiluajattelua: asiakasymmärrys, konseptointi, prototypointi, tuotteistaminen, brändi- ja visuaalinen identiteetti sekä mainonnan konsepti ja -suunnittelu. Give Some Soul to Your Soup!

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot

Suunnittelutoimisto / Design Agency
Palvelumuotoilutoimisto Hellon Oy
Asiakas / Client
Saarioinen Oy
Lead Designer
Mikko Koivisto
Palvelumuotoilija / Service Designer
Pauliina Tenho
Art Director
Jenni Viitanen
Copywriter
Tiina Kaakkunen
Valokuvat / Photographs
Elvi Rista
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
kehityspäällikkö Sanna Teinilä, myyntijohtaja Sanni Laine
Projektijohtaja / Project Manager
Minna Einiö / Pauliina Tenho
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Maria Jaatinen, Henrich Nyman, Taneli Heinonen, Matthias Railo, Päivi Pitkämäki, Matti Kortelainen, Jouko Kallioinen, Katja Viitala, Laura Hiltunen sekä Robert's Coffee