Kultahuippu

Wolt

Tuotemuotoilu ja sen markkinointi

Wolt

Meistä jokainen syö 2–5 kertaa päivässä. Uskomme, että ihmisen sormien ulottuvilla tulee olemaan yksi ikoni nälän varalle. Wolt haluaa olla helpoin ja ilahduttavin tapa saada ruokaa ja vapauttaa aikaa. Wolt on hyödyntänyt nykyteknologiaa ja vuosien designkokemusta lämmöllä ja luovasti, jotta niin ruoan tilaaja, lähetti kuin ravintola hyötyvät. Suomessa ei ole koskaan aiemmin voinut hankkia niin vaivattomasti niin laajaa valikoimaa laadukasta ravintolaruokaa kuin Woltilla.

Meistä jokainen syö 2–5 kertaa päivässä. Uskomme, että ihmisen sormien ulottuvilla tulee olemaan yksi ikoni nälän varalle. Wolt haluaa olla helpoin ja ilahduttavin tapa saada ruokaa ja vapauttaa aikaa. Wolt on hyödyntänyt nykyteknologiaa ja vuosien designkokemusta lämmöllä ja luovasti, jotta niin ruoan tilaaja, lähetti kuin ravintola hyötyvät. Suomessa ei ole koskaan aiemmin voinut hankkia niin vaivattomasti niin laajaa valikoimaa laadukasta ravintolaruokaa kuin Woltilla.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot

Suunnittelutoimisto / Design Agency
Wolt
Asiakas / Client
Wolt
Designer
Mika Matikainen
Front End Developer
Elias Pietilä
Developer
Lauri Andler, Oskari Pétas, Kenneth Blomqvist
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Julia Ruottinen
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Juhani Mykkänen, Miki Kuusi