Hopeahuippu

Kiasma Love/Hate

Ulkomainonta

Kiasma Love/Hate

Tavoitteena oli kiteyttää Kiasman syyskauden näyttelyiden eri teemat yhdeksi kantavaksi pääteemaksi. Näyttelyt käsittelivät protestia, kapinaa ja toisinajattelua, joten punaiseksi langaksi muodostui mielipiteiden jakaminen. Mielipiteiden jakamisesta jalostui Love/Hate -tunnus sekä mainonnan konventioiden ja aiheen monimerkityksellisyyden kanssa leikittelevä teksti: Kiasma jakaa mielipiteitä, tule hakemaan omasi. Sattumalta juliste osui ajankohtaan, jolloin koko maassa yleistä keskustelua leimasi vahva mustavalkoisuus ja vastakkainasettelu.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot

Suunnittelutoimisto / Design Agency
dynamo&son
Asiakas / Client
Nykytaiteen museo Kiasma
Creative Director
Ilkka Kärkkäinen
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Elisa Mykkänen
Copywriter
Pasi Janhunen
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Inka Hein
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Piia Laita
Projektijohtaja / Project Manager
Milla Monola
Tuottaja / Producer
Niina Pietilä
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Riikka Rechardt