Hopeahuippu

Juustojen uudet superlatiivit & Pudonnut Tolkuton Arla Cheddar

Ulkomainonta

Juustojen uudet superlatiivit & Pudonnut Tolkuton Arla Cheddar

Syksyllä suomalaisten pöytiin tömähti isosti Arlan uudet perhejuustot. Nämä tolkuttomat juustojen juustot saavuttivat välittömästi suuren suosion. Lanseerauskampanjan ulkomainonnassa juustojen silmiinpistävää ominaisuutta eli suuruutta havainnollistettiin liioitellun vertailun kautta ja Kampin Narinkkatorilla huomiota haettiin valtavalla taivaasta pudonneen juuston voimalla.

Syksyllä suomalaisten pöytiin tömähti isosti Arlan uudet perhejuustot. Nämä tolkuttomat juustojen juustot saavuttivat välittömästi suuren suosion. Lanseerauskampanjan ulkomainonnassa juustojen silmiinpistävää ominaisuutta eli suuruutta havainnollistettiin liioitellun vertailun kautta ja Kampin Narinkkatorilla huomiota haettiin valtavalla taivaasta pudonneen juuston voimalla.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot

Suunnittelutoimisto / Design Agency
358
Asiakas / Client
Arla Suomi
Art Director
Antero Jokinen
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Kukka-Maria Kiuru
Copywriter
Jani Tynnilä
Valokuvat / Photographs
3d Arts / Shutterstock
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Harri Kähkönen & Antti Airaksinen / Arla Suomi
Projektijohtaja / Project Manager
Kimmo Tupala
Strategiajohtaja / Strategy Manager
Peter Barmer
Tuottaja / Producer
Elina Fredén
Tuotantoyhtiö / Production House
Irokeesi: Annika Green, Ejal Graydi, Henrika Toivanen
Animaattori / Animator
Oscar Böckerman
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Package design: Kuudes Kerros