Hopeahuippu

Boy pakkausuudistus

Pakkausmuotoilu

Boy pakkausuudistus

Orkla Foods Finland päivitti nelikymppisen Boy-brändinsä uudistamalla suomalaisten suosikkisillien ulkoasut. Toimme sillipurkit tähän päivään ja vahvisimme määriteltyä brändipositiota designin keinoin. Säilytimme nimen lisäksi makuvariantteja kuvaavat kirkkaat perusvärit helpottaaksemme tuttujen tuotteiden tunnistettavuutta sillihyllyllä. Lisäsimme joukkoon pari koukuttavaa elementtiä; näyttävän logon, jonka o-kirjaimen sisällä ui sympaattinen silli, brändin perustamisvuoden sekä koukun ja siiman tuomaan pisaran merellistä tunnelmaa.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot

Suunnittelutoimisto / Design Agency
Kuudes Kerros
Asiakas / Client
Orkla Foods Finland
Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Vesa Viljakainen, Kirsi Rauhala
Senior Designer
Tony Eräpuro
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Lotten Lundén
Projektijohtaja / Project Manager
Tomas Rosenqvist, Sonja Söderholm