Hopeahuippu

POWERFOOD – välipaloista voimaa

Brändäys ja visuaalinen identiteetti

POWERFOOD – välipaloista voimaa

Powerfood -kampanja tarjoaa yläkoululaisille tietoa kaura- ja marjavälipaloista ja innostaa niiden käyttöön. Hankkeen tavoitteena on lisätä yläkoululaisten tietämystä kaura- ja marjapohjaisista välipaloista osana terveellistä ruokavaliota, jakaa tietoa välipalojen terveyshyödyistä ja edistää niiden käyttöä. Visuaalinen identiteetti henkii sitä värikästä ja nopeaa maailmaa, jossa nuoret omien kanaviensa kautta elävät (MTV, Snapchat, Instagram-feedit videoineen jne). Valokuvien avulla esitetään paitsi reseptien lopputulos, myös niiden tekovaiheet. Selkeiden, skaalautuvien visuaalisten elementtien, värien ja kustomoidun typografian avulla on helppo luoda tunnistettavaa viestintää.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot

Suunnittelutoimisto / Design Agency
Werklig
Asiakas / Client
Suomen Kaurayhdistys ry ja Maa- ja metsätalousministeriö
Creative Director
Werklig
Art Director
Werklig
Konseptisuunnittelija / Concept Designer
Werklig
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Werklig
Kuvittaja / Illustrator
Werklig
Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Werklig
Kirjainmuotoilija / Type Designer
Werklig
Valokuvat / Photographs
Kirsikka Simberg
Ohjaaja / Director
Kimmo Syväri
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Päivi Tähtinen / Kaurayhdistys ry
Projektijohtaja / Project Manager
Fennopromo Oy
Projektijohtaja / Project Manager
Jumpsmart Oy
Kuvaaja / Cinematographer
Max Smeds / KoskiSyväri
Leikkaaja / Editor
Juho Norokytö / KoskiSyväri
Musiikki / Music
Miikka Koivisto / KoskiSyväri
Tuottaja / Producer
Werklig
Tuottaja / Producer
Hanna Kaikula / KoskiSyväri
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Maa- ja metsätalousministeriö / Maaseutuvirasto, Kampanjan toteutuksessa on käytetty maa- ja metsätalousministeriön tukea"
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Kaurayhdistys ry
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
James Nikander
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
15/30 Research
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Kaisa Hemming-Kyrö