Erikoispalkinto

Epäilevä Tuomas

Printtimainonta

Sanomalehtimainonnan erikoispalkinto / Palkinnon jakaa Helsingin Sanomat

Epäilevä Tuomas

Mainintaan riittäisi tuoda lehden näköismielipidesivu etusivulle ja varastaa huomio tyhjän tilan avulla vieläpä päivittäistavarakaupan kategoriassa, jossa perinteisesti millimetrit maksavat. Lisäksi ilmoitus toteuttaa ja täydentää konseptia omalta osaltaan syventävästi.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot

Suunnittelutoimisto / Design Agency
Folk Finland
Asiakas / Client
Lidl Suomi
Art Director
Kimmo Kivilahti
Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Jirka Väätäinen
Copywriter
Tommi Laiho
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Lauri Sipponen, Timo Hansio, Seppo Niemelä, Christian Saukkola
Projektijohtaja / Project Manager
Pia Dahlman
Mediatoimisto / Media Agency
Virta Helsinki / Minna Ahlsten, Jirka Rautavirta