Hopeahuippu

Vanha kauppahalli

Brändäys ja visuaalinen identiteetti

Vanha kauppahalli

Vanhan kauppahallin identiteetti uudistettiin hallin avautuessa peruskorjauksen jälkeen. Lähtökohtana uudelle ilmeelle oli rakennuksen muodot, historia sekä vuosiluku 1888, jolloin hallin rakentaminen oli alkanut. Hallin roolia ruoanostopaikkana haluttiin korostaa sekä avajaiskuvassa että ilmaisjakelulehdellä 1888, joka käsittelee kauppiaita ja kaupunkikulttuuria sekä ruokaohjeita.

Tyylikäs ilme sopii kantajalleen erinomaisesti. Ilme on ajaton, mutta samalla kielii tätä päivää tyylikkäillä valokuvilla ja muilla elementeillä. Loistava typografia on piste i:n päälle.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot

Suunnittelutoimisto / Design Agency
Agency Leroy
Asiakas / Client
Helsingin Tukkutori
Art Director
Janne Hänninen, Päivi Häikiö, Linus Vuorio
Kirjainmuotoilija / Type Designer
Janne Hänninen, Tomi Haaparanta
Valokuvat / Photographs
Staffan Sundström
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Ville Relander, Johanna Rönnlöf, Karoliina Saarnikko
Toimittaja / Editor
Kenneth Nars
Projektijohtaja / Project Manager
Monika Nars
Kuvankäsittelijä / Image Editor
Jussi Manni
Tuottaja / Producer
Emma Autio
Tekninen suunnittelija / Technical Designer
Rickard Lindgren
Lavastaja / Set Designer
Christa Björkstam, Päivi Häikiö, Kenneth Nars