Kultahuippu

Nissan NISMO Watch

Digitaalinen markkinointiviestintä

Nissan NISMO Watch

Nissanin pyytäessä markkinoimaan NISMO-urheiluautobrändiään, me TBWA\Helsingissä emme tyytyneet tavanomaiseen kampanjaan, vaan loimme tuotteen. NISMO Watch –älykello yhdistää auton, ajajan sekä tämän sosiaaliset verkostot. Konsepti testattiin Kickstarter-tyyliin kuluttajilla ja medialla maailmanlaajuisesti ja se keräämä valtava huomio vakuutti Nissanin tuotteen tuotantoon siirtämisestä.

Uudenlainen idea, joka on niin hyvä, että se voisi olla suomalainen vientituote.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot

Suunnittelutoimisto / Design Agency
TBWA\Helsinki
Asiakas / Client
Nissan Europe
Creative Director
Sami Thessman (Helsinki), Rudi Anggono (Pariisi)
Senior Designer
Daniel Julier (Helsinki)
Projektijohtaja / Project Manager
Nana Paija (Helsinki), Celina Eude (Pariisi), Eva Gotteland (Pariisi)
Strategiajohtaja / Strategy Manager
Sami Viitamäki (Helsinki)
Leikkaaja / Editor
Altti Sjögren (Helsinki)
Tekninen suunnittelija / Technical Designer
Juhana Hokkanen (Helsinki)