Kultahuippu

Tunteet peliin -saippuasarja

Integroitu markkinointiviestintä

Tunteet peliin -saippuasarja

Vedonlyönnillä saa ihan jokaiseen urheilutapahtumaan kosolti lisää tunnelatausta. Draaman keskiössä ovat urheilijat, jotka pistettiin nyt tuomaan lisää tunnetta kotikatsomoihin metaforan keinoin – siis saippuaoopperan muodossa. Maukas kokonaisuus alkoi olla kasassa, kun soppaan heitettiin vielä sekaan saippuaoopperan ehdoton ikoni, Ronn "Ridge" Moss.

Hyvän työn tunnistaa usein sen synnyttämän kateuden määrästä. Tämän työn olisi sarjan tuomareista jokainen tehnyt mieluusti itse. Kaunis ja rohkea idea, jota oli työstetty huolella ja laadulla alusta loppuun asti.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot

Suunnittelutoimisto / Design Agency
TBWA\Helsinki
Asiakas / Client
Veikkaus Oy
Art Director
Miika Kumpulainen
Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Tuomo Killström
Copywriter
Juuso Kalliala
Web Designer
Antti Sinisalo, Esko Räsänen, Miika Pärni, Juhana Hokkanen
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Ari Aarnihuhta, Aki Seppälä, Salla Kekki
Projektijohtaja / Project Manager
Micael Nordman, Rasmus Bange
Strategiajohtaja / Strategy Manager
Steve Brown
Leikkaaja / Editor
Tobias Andersson
Mediatoimisto / Media Agency
Matti Corner, Jukka Veteläinen / Carat Finland
Tuotantoyhtiö / Production House
Nalle Sjöblad, Johannes Lassila / Also Starring; Numi Nummelin, Kasimir Häiväoja, Jenni Lundström / FLC Helsinki
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Christine Göös, Marko Virta