Erikoispalkinto

Yhteisvastuukeräys 2014 - Lahjoita hyvä kuolema

Julistesuunnittelu

Yhteisvastuukeräys 2014 - Lahjoita hyvä kuolema

Yhteisvastuu-keräys 2014 saattohoidolle, teemalla "Lahjoita hyvä kuolema".

Kampanja nousi yleiseen keskusteluun meille kaikille tärkeän aiheen vuoksi. Yhteisvastuu kiteyttää kampanjansa ytimen nasevasti lauseeseen, ”hyvä kuolema on yhtä tärkeä kuin hyvä elämä”. Kampanjan viesti on visualisoitu niin vakuuttavasti, että se osuu ja vaikuttaa jokaiseen. Emotionaalinen vaikutus, puolesta ja vastaan, on vastustamaton ja laittaa ajatukset liikkeelle. Viesti hyvästä kuolemasta jää pyörimään mieleen ja aktivoi toimimaan.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot

Suunnittelutoimisto / Design Agency
Mainostoimisto Smoy
Asiakas / Client
Kirkkopalvelut
Art Director
Leena Periaho
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Katri Pakula
Copywriter
Markus Lehtonen
Valokuvat / Photographs
Samuli Karala / Norman Avenue Productions
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Krista Susi, Salla Peltonen, Tapio Pajunen / Kirkkopalvelut
Projektijohtaja / Project Manager
Kimmo Levonen