Hopeahuippu

Wörksin ketterät menetelmät

Innovatiivisuus ja teknologia

Wörksin ketterät menetelmät

Wörks muotoili markkinointiviestinnän ja brändäyksen suunnitteluprosessit uudelleen. Wörksin toimintamalli perustuu ketteriin menetelmiin: työt tehdään iteratiivisesti asiakkaan tiloissa yhdessä asiakkaan kanssa. Wörksin luova ajatus oli viedä ketterät menetelmät konkreettisesti kaikkeen tekemiseensä, aina omaan toimistoonsa asti.

Wörksin ketterä toimintatapa haastaa toimistojen nykyisiä toimintamalleja ja vastaa uusiin asiakastarpeisiin. Wörksin tiivis integraatio asiakkaiden kanssa, innovatiiviset toimistoratkaisut ja yrityksen koko DNA on samalla mitä parasta markkinointia.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot

Suunnittelutoimisto / Design Agency
Wörks
Asiakas / Client
Wörks
Art Director
Jaakko Veijola, Antero Kivikoski
Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Saku Pönkänen, Tuukka Sinisalo
Copywriter
Mikko Airas, Pia af Hällström
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Timo Leppänen