Hopeahuippu

Minna Parikka

Brändäys ja visuaalinen identiteetti

Minna Parikka

Minna Parikan brändi täyttää kymmenen vuotta. Suunnittelun lähtökohtana oli luoda ilme, joka joustaa Minna Parikan räiskyvän persoonan ja mallistojen mukaan. Uusi visuaalinen identiteetti toimii graafisena alustana mielikuvituksellisille tuotteille, antaen niille pääroolin. Graafinen ohjeisto koostuu logosta sekä vaatimukseseta toteuttaa asioita värikkäästi ja asenteella.

Luksusta ja originellia eleganssia! Hienostuneet materiaalit, loistavat efektit ja värit sekä kiinnostavat valokuvat luovat yhdessä hienon visuaalisen maailman, joka on Minna Parikan näköistä. Tuotteiden muoto- ja värikarnevaalissa nimilogon vähäeleisyys ilahduttaa.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot

Suunnittelutoimisto / Design Agency
Agency Leroy
Asiakas / Client
Minna Parikka
Creative Director
Minna Parikka
Designer
Janne Hänninen
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Joanna Laajisto