Hae arkistosta

Valitse
Valitse
Valitse

Käyttöoikeus kuviin on Grafia ry:llä. Tiedustelut [email protected].

Rohkeuden kultainen kosketus

2020 - Vuosikirjatyö
Kokemuksellinen muotoilu

Ikoninen korutalo suunnitteli uutta, uraauurtavaa avausta millenniaalien suuntaan juuri, kun korona sotki suunnitelmat. Uhka käännettiin kuitenkin nopeasti mahdollisuudeksi, ja uusi Transparency-mallisto tuotiin kaikkien ulottuville luksuskategoriassa totaalisen yllättävällä tavalla: Instagram-filtterillä. Sen avulla ihmiset saivat kokeilla koruja omilla kotisohvillaan, turvassa sekä koronalta että siltä tunteelta, kun haluaisi sovittaa tuhansien eurojen koruja, muttei sitten tohdikaan. Myös tulokset olivat timanttisia. 4600 sovitusta pelkän orgaanisen näkyvyyden avulla yllätti meidät itsemmekin.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot

Tilaaja
Atelier Torbjörn Tillander

Mainostoimisto
Drama Queen

Art Director
Mya Rydman

Copywriter
Liina Komi

Developer
Lauri Suoperä

Designer
Oliver Webb

Account Director
Minna Koivurinta

Account Manager
Heidi Tuominen

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Noora Orlimo

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Essi Laakkonen

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Jenny Tillander, Tina Tillander