Hae arkistosta

Valitse
Valitse
Valitse

Käyttöoikeus kuviin on Grafia ry:llä. Tiedustelut [email protected].

Kalevala short film

2020 - Vuosikirjatyö
Liikkuva kuva

Kalevala Koru halusi uudistaa brändinsä osana uutta strategiaa. Haasteena oli luoda nykyaikainen brändi-identiteetti, joka kunnioittaa yrityksen historiaa ja perimää ja kuljettaa yrityksen uudelle aikakaudelle. Nimen innoittamana, projektin teemaksi nostettiin VALA, joka sai inspiraationsa yksinkertaisesta ajatuksesta, että eivät vain korut ole ikuisia vaan ikuisia ovat myös siteet, joita ne luovat ihmisten välille. Siitä syntyi tarina sukupolvista. Se, kuinka lupauksemme, jonka mukaan pidämme aina huolta toisistamme, ja kuinka vastuu siirtyy elämän edetessä harteilta toiselle. Kolme sukupolvea naisia, muodostaen vahvimman VALAn. Uskoimme, että todellinen tarina resonoisi ja pysyisi yleisömme mielessä kauemmin kuin mitä voitaisiin saavuttaa pelkästään perinteisellä kampanjalla.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot

Tilaaja
Kalevala Koru

Mainostoimisto
BOND

Konseptisuunnittelija / Concept Designer
Martin Mohr, Nils Kajander

Ohjaaja / Director
Aino Suni

Designer
Jesper Bange, Teo Georgiev

Tuottaja / Producer
Piia Suhonen, Juulia Järvi, Maria Sekirkina (Lucy Loves Stories), Marko Antila (Lucy Loves Stories), Mikko Rosvall (Lucy Loves Stories)

Kirjainmuotoilija / Type Designer
Teo Tuominen

Leikkaaja / Editor
Ville Hakonen

Kuvaaja / Cinematographer
Theofanis Kavvadas

Ääni / Sound
Salla Hämäläinen

Tuotantoyhtiö / Production House
Lucy Loves Stories

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Maria Uunila, Kirsi Paakkari, Eija Hyvärinen, Mari Kotka, Lina Leiden, Mia Haajasalmi-Blomqvist