Hae arkistosta

Valitse
Valitse
Valitse

Käyttöoikeus kuviin on Grafia ry:llä. Tiedustelut [email protected].

Cover Story

2020 - Vuosikirjatyö
Identiteetti

Markkinoilla olevat maalit ja niiden ostokokemus eivät vastaa tämän päivän kuluttajan vaatimuksia. Cover Story on syntynyt halusta muuttaa toimialaa ja tarjota kuluttajille parempi, kotimainen vaihtoehto. Cover Storylle seinien sävy on sisustuksen tärkein elementti. Muutosfilosofia perustuu ajatukseen maalaamisesta sisustamisena, ei remontoimisena. Sisustusagenda ja verkkokauppa ostokanavana yhdistyvät vastuullisuuden ytimeen – Cover Storyn identiteetti on minimalistinen, aikaa kestävä ja laadukas. Minimalismi kulkee maalipurkin sisällöstä tarvikkeisiin ja huoliteltuun paketointiin. Minimalistinen brändäyskietoutuu värien ympärille ja ilmentyy vastuullisissa materiaaliessa.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot

Tilaaja
Cover Story Paint

Mainostoimisto
Studio Päivi Häikiö

Art Director
Päivi Häikiö

Creative Director
Päivi Häikiö

Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Päivi Häikiö

Kuvittaja / Illustrator
Fanni Perälä

Kirjoittaja / Writer
Matilda Kivelä, Ilona Hoikkala

Konseptisuunnittelija / Concept Designer
Päivi Häikiö, Anssi Jokinen, Iina Merikallio

Valokuvat / Photographs
Christian Jakowleff

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Anssi Jokinen, Tommi Saarnio