Hae arkistosta

Valitse
Valitse
Valitse

Käyttöoikeus kuviin on Grafia ry:llä. Tiedustelut grafia@grafia.fi.

Nomartin ilmeuudistus

2018 - Vuosikirjatyö
Identiteetti

30 vuoden ajan Nomart on palvellut designsisustamisen ammattilaisia. Vuonna 2018 yritys päätti laajentaa kohderyhmäänsä kuluttajiin avaamalla suuren showroom-liikkeen Kasarmitorin kulmalle. Uusi brändi-ilme puhuu samaa kieltä designklassikoiden kanssa: logo on hillitty kunnianosoitus 1950-luvun modernismille, jonka parhaimmisto löytyy myös Nomartista. Laivastonsininen, kupari ja lämmin beige luovat yhdessä iättömän harmonisen kokonaisuuden.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot

Tilaaja
Nomart

Mainostoimisto
Kuudes

Art Director
Tony Eräpuro

Designer
Juuso Salakka

Account Director
Sonja Söderholm

Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Vesa Viljakainen

Konseptisuunnittelija / Concept Designer
Matti Lehto

Web Designer
Iikka Koistinen

Tilasuunnittelu / Spatial design
Juha Koskinen, Niko Hakala, Erman Aycan, Janne Kupiainen

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Anna Kärnä, Sami Meriläinen

Lead Designer
Tony Eräpuro

Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Tony Eräpuro