Hae arkistosta

Valitse
Valitse
Valitse

Käyttöoikeus kuviin on Grafia ry:llä. Tiedustelut grafia@grafia.fi.

Korttikampanja

2018 - Vuosikirjatyö
Ääni

Lidlillä ei ole omaa korttia tässä kanta-asiakaskorttien luvatussa maassa. Insightiksi muodostui ajatus siitä, että korttialennuksiin tottuneet kilpailijoiden asiakkaat ovat valmiimpia kokeilemaan Lidliä, jos he saavat alennusta oman vakiokauppansa kortilla, oli kauppa mikä tahansa. Viestinä oli ykskantaan: Mikä tahansa kortti kelpaa alennukseen. Ota taskustasi kortti kuin kortti tai suunnittele omasi. Kahdessa identtisessä Korttikampanjassa jo valmiiksi huokeista hinnoista raavittiin pois 10 %, kunhan asiakas osti yli 25 eurolla ja vilautti kassalla mitä tahansa korttia. Siis todellakin mitä tahansa korttia. Radiomainos teki viimeistään selväksi, että ihan mikä vaan kortti kelpaa.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot

Tilaaja
Lidl Suomi

Mainostoimisto
Mainostoimisto Folk

Creative Director
Tommi Laiho

Copywriter
Axa Fahler

Art Director
Tuomas Myllymäki

Account Director
Pia Dahlman

Projektijohtaja / Project Manager
Johanna Murtomäki

Tuotantoyhtiö / Production House
Miracle Sound Oy

Tuottaja / Producer
Timo Laru

Esiintyjät / Performers
Niko Kivelä, Oiva Lohtander

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Laura Siltanen

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Seppo Niemelä

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Christian Saukkola

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Timo Hansio

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Lauri Sipponen

Mediatoimisto / Media Agency
Virta