Hae arkistosta

Valitse
Valitse
Valitse

Käyttöoikeus kuviin on Grafia ry:llä. Tiedustelut grafia@grafia.fi.

Kermaa, kermaa, kermaa

2018 - Vuosikirjatyö
Kampanjat

Luonnollinen Arla Lempi -ruokakerma piti saada erottumaan kilpailijoista omintakeisella ja mahdollisimman tarttuvalla kampanjalla. Kampanjan kärjeksi muotoutui suorasanaisesti tuotteen sisällöstä kertova “kermaa, kermaa, kermaa ja vähemmän lisäaineita kuin muissa.” Käänsimme kaiken “kermaaksi” Suvivirrestä luontodokumentteihin ja someilmiöistä kohua herättäneeseen uuteen Muumimukiin. “Kermaa” otti osaa kulttuuriin ja kommentoi ajankohtaisia ilmiöitä. Toteutimme pitkäkestoisen kulttuurin ilmiöihin ja jatkuvaan sisällöntuotantoon perustuvan kampanjan, jossa “kermaa” jalkautui 50 toteutuksen voimin kaikkialle aina televisiosta sosiaaliseen mediaan.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot

Tilaaja
Arla Lempi

Mainostoimisto
TBWA\Helsinki

Account Director
Taneli Mattelmäki

Executive Creative Director
Jyrki Poutanen, Mikko Pietilä

Creative Director
Ville Ohtonen, Erno Reinikainen

Art Director
Lasse Kangasmaa, Niklas Malmlund, Teemu Lappalainen

Copywriter
Meri Saarivirta, Tuomas Perälä

Sisältösuunnittelija / Content Strategist
Aki Toivonen

Projektijohtaja / Project Manager
Petri Sarkalahti, Noora Hendolin

Sisältösuunnittelija / Content Strategist
Henrietta Tastula, Anna Kangas

Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Timo Klemola, Leo Tomaszewski, Daria Ivanova

Ohjaaja / Director
Iiro Hokkanen

Tuottaja / Producer
Tuukka Tikkanen, Niko Hatara

Leikkaaja / Editor
Lisa Myllymäki, Ville Hackzell

Ääni / Sound
Arttu Hokkanen

Animaattori / Animator
Anssi Mahlamäki, Eesu Lehtola

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Laura Kasila, Antti Airaksinen, Noora Tammisto, Tomi Sirén

Mediatoimisto / Media Agency
Anssi Saresvuo, Lotta Castren, Kirsi Riipinen, Lassi Laukkarinen