Hae arkistosta

Valitse
Valitse
Valitse

Käyttöoikeus kuviin on Grafia ry:llä. Tiedustelut grafia@grafia.fi.

Anton&Anton kioski visuaalinen ilme

2018 - Vuosikirjatyö
Identiteetti

Anton&Anton on pieni elintarvikkeiden kivijalkamyymälä, nettikauppa ja kotiinkuljetuspalvelu, ja nyt myös kioski. Kioskille luotiin visuaalinen identiteetti ja pakkauskonsepti. Ilmesuunnittelun suuntaviivoina toimivat Anton&Antonille ominaiset leikkisyys ja positiivisuus. Pakkaussuunnittelussa tähdättiin näppäryyteen ja omaperäisyyteen. Valmis ilme on värikäs ja joustava. Logossa, tunnistettavan A&A -tunnuksen alla lukee “Kioski” rohkealla ja modernilla typografialla. Eri väreissä toistuva salmiakkikuvio periytyi emobrändin shakkikuviosta. Se yhdistyy ilmeen laajaan ikonisarjaan ja vauhdikkaaseen typografiaan. Pakkaukset on suunniteltu materiaalin koostumuksista alkaen mukaan napattaviksi. Henkilökunnan vaatteet, myymälän kyltitys ja kangaskassit henkivät samaa letkeyttä ja helppoutta.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot

Tilaaja
Anton&Anton

Mainostoimisto
BOND

Lead Designer
Jesper Bange

Designer
Kevin Hytönen

Valokuvat / Photographs
Paavo Lehtonen

Tuottaja / Producer
Piia Suhonen

Designer
Kasperi Salovaara

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Johanna Izarra

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Erkki Izarra

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Andrea Hasselblatt