Hae arkistosta

Valitse
Valitse
Valitse

Käyttöoikeus kuviin on Grafia ry:llä. Tiedustelut grafia@grafia.fi.

Easton Helsinki

2017 - Vuosikirjatyö
Tuotteet

Easton Helsinki on lokakuussa 2017 avattu Itä-Helsingin uusi kauppakeskus, jonka koko konsepti ja identiteetti rakennettiin paikallisuuden, yhteisöllisyyden ja ruuan ympärille. Visuaalinen ilme ja tilasuunnittelu ottavat inspiraationsa Itä-Helsingin kiehtovista kontrasteista: idässä betoniviidakko ja metsä elävät vieri vieressä, sulassa sovussa. Lopputuloksena on kokonaisvaltainen brändi, joka jatkuu saumattomasti kaikissa kohtaamispisteissä digitaalisista palveluista aina fyysisiin opasteisiin ja jopa äänimaailmaan asti.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot

Tilaaja
Kesko

Mainostoimisto
Kuudes

Art Director
Tony Eräpuro

Design Director
Janne Kupiainen

Designer
Juuso Salakka, Iikka Koistinen, Vesa Viljakainen, József Gergely Kiss

Konseptisuunnittelija / Concept Designer
Susanna Ollila, Paula Hupponen, Irina Rousu, Michael Biaudet, Mikko Mäkinen

Tilasuunnittelu / Spatial design
Juha Koskinen, Janne Kupiainen, Niko Hakala, Tony Eräpuro, Ruusa Kääriäinen / Arkkitehtitoimisto Kanttia 2 Oy, Riina Ruska / Studio Riina Ruska, Tiina Tynkkynen / freelance

Senior Designer
Tony Eräpuro

Copywriter
Anni Paltemaa, Mikko Mäkinen

Strategiajohtaja / Strategy Manager
Jari Danielsson

Projektijohtaja / Project Manager
Michael Biaudet, Sanna-Maria Kujala, Susanna Ollila, Paula Hupponen

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Mika Ohenoja, Tanja Ruotsi, Jari Salmela

Digitaalinen toteutus / Digital Production
Evermade, HyperIn Oy

Valokuvat / Photographs
Paavo Lehtonen/ Paavo Lehtonen Photography, Juuso Salakka

Ääni / Sound
Lexter Ljuddesign AB

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Arkkitehtitoimisto Lahdelma & Mahlamäki Oy