Search archive

Choose
Choose
Valitse

Media rights reside with Grafia ry. Inquiries grafia@grafia.fi.

Karkauspäivä

2020 - Hopeahuippu
Ilmoitukset

Karkauspäivä on perinteisesti ollut päivä, jolloin kihlasormukset vaihtavat omistajaansa ennen kaikkea naisten puolisoilleen esittämän kosinnan merkeissä. Moni sormusrasia aukesi varmasti myös karkauspäivänä 2020, mutta ainakin yhden pariskunnan kohdalla kosinta oli taatusti tavallistakin erityislaatuisempi. Kosinta tapahtui nimittäin Helsingin Sanomissa julkaistussa Vepsäläisen kokosivun ilmoituksessa, jossa kosittua miestä pyydettiin vastaamaan suureen kysymykseen ottamalla sormuksen sijaan vastaan (sormusta muotoilultaan muistuttava) designvalaisin. Näin Vepsäläisen pitkäaikainen brändilupaus, “Elämänkumppaneita tositarkoituksella”, sai aivan uuden merkityksen ja yksi uusi mahdollinen elämänkumppanuus alkunsa koko Suomen kansan silmien alla.

Contributors

Client
Vepsäläinen

Agency
TBWA\Helsinki

Executive Creative Director
Erno Reinikainen

Executive Creative Director
Jyrki Poutanen

Account Director
Annika Baidin

Account Manager
Mira Sallanko

Planner
Jesse Korhonen

Copywriter
Roni Regnér, Tuomas Perälä

Creative
Riina Uljala

Senior Creative
Carl-Erik Mosander

Sisältösuunnittelija / Content Strategist
Saana Simander

Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Marina Nosko

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Jussi Lindholm (Vepsäläinen)

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Outi Lahtinen (Vepsäläinen)

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Hanna Kelloniemi (Vepsäläinen)

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Helena Lundahl (Vepsäläinen)

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Lari Vanninen (Vepsäläinen)