Search archive

Choose
Choose
Valitse

Media rights reside with Grafia ry. Inquiries [email protected].

Antti Tapani

2020 - Kultahuippu
Kampanjat

S-Ryhmä halusi muuttaa kuluttajien käsitystä Prismasta halpoja perusvaatteita myyvänä myymälänä, myymäläksi joka tarjoaa tyylikästä ja nykyaikaista muotia. Näin syntyi idea: vaatemerkki yhteistyössä Antti Tuiskun kanssa. Antin urasta löysimme universaalin totuuden. Great was never normal. Ensimmäiset AT-symbolit ilmestyivät kaduille ja sosiaalisessa mediassa, kunnes Antti pudotti pommin julkaisemalla kampanjavideon somessaan. Sosiaalisena kampanjana Suomen suurimmat vaikuttajat liittyivät sisäpiiriin, jossa Antti esitteli brändin idean. Kutsuimme vaikuttajia ja faneja jakamaan AT-tyylinsä käyttäen #greatwasnevernormal. Järjestimme The Home Runwayn ja pyysimme taas faneja jakamaan oman kävelynsä. Antti kertoi myös faneilleen, että laittaisimme heidät televisioon, jonka teimme videokokoelmina.

Contributors

Client
S Ryhmä

Agency
BOND

Lead Designer
Kasperi Salovaara

Strategi / Strategist
Martin Mohr

Tuottaja / Producer
Mirva Kaitila

Sisältösuunnittelija / Content Strategist
Jaakko Timonen

Strategiajohtaja / Strategy Manager
Arttu Salovaara

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Minni Jaakola (S-Ryhmä)

Projektijohtaja / Project Manager
Laura Pyykönen (S-Ryhmä)

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Lauri Toivonen, Susanna Gustavson, Janne Lehtinen (S-Ryhmä)

Art Director
Antti Tuisku (Warner Music Finland)

Mediatoimisto / Media Agency
Juha Halmesvaara (Carat Finland)

Tuotantoyhtiö / Production House
Taito Kawata, Anton Molander, Pauliina Teirikari (Cocoa)

Valokuvat / Photographs
Juha Mustonen (Juha Mustonen Photography)

Stylisti / Stylist
Sofia Oksanen (Sostyling)

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Mikko Vainio (2pintaa)