Search archive

Choose
Choose
Valitse

Media rights reside with Grafia ry. Inquiries grafia@grafia.fi.

Sweet Suite

2019 - Vuosikirjatyö
Kampanjat

Kuinka päästä jäätelöbrändillä millenial-sukupolveen kuuluvien some-aktiivien naisten verkkokalvoille? Suunnittelemalla instagrammattava pakko kokea -jäätelönsyöntielämys, jota on mahdoton olla jakamatta. Yhdistimme kaksi ajankohtaista ilmiötä: FOMOn ja Staycation-trendin. Sitten suunnittelimme ja remontoimme yhden, maksullisen, listahintaan myytävän hotellihuoneen, joka avattiin ensin kuudeksi – sitten yhdeksäksi kuukaudeksi, koska huone myytiin loppuun yhdessä yössä. Suomalainen syö vuodessa keskimäärin 13 litraa jäätelöä. Sweet Suitessa suunnilleen sama määrä löysi tiensä jäätelönrakastajien vatsoihin yhden yöpymisen aikana. Koko aukiolonsa aikana Sweet Suitessa lusikoitiin siis noin 6500 litraa Valio Jäätelöfabriikki jäätelöä. Tämä suloinen jäätelönsyöntielämys siis upposi. Sweet.

Contributors

Client
Valio Jäätelöfabriikki

Agency
SEK

Senior Creative
Heli Roiha, Annu Terho (SEK)

Creative Director
Mikko Martikainen (SEK)

Account Director
Laura Mertano (SEK)

Account Manager
Anette Michelsson (SEK)

Planner
Jesse Pitkänen, Essi Orama (SEK)

Tilasuunnittelu / Spatial design
Anna Pirkola, Kirsikka Simberg (Studio Plenty)

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Tea Ijäs, Krista Keinonen, Jussi Matsson, Ann-Mari Hämäläinen, Eveliina Räisänen, Aino Laakso, Marianne Manninen (Valio)

Mediatoimisto / Media Agency
Ina Viljanen, Juuso Wäänänen, Mira Karvonen, Elina Massa, Ilari Ahtola, Salla Erkkilä (Dagmar)

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Otto Kilpiö (SEK)