Search archive

Choose
Choose
Valitse

Media rights reside with Grafia ry. Inquiries grafia@grafia.fi.

Kauneus on katsojan mielessä

2019 - Vuosikirjatyö
Kuva

Filttereiden täyteisiä sosiaalisen median palveluita on kritisoitu siitä, että ne vääristävät lasten ja nuorten minäkuvaa. Yhä nuoremmat kärsivät ulkonäköön liittyvistä itsetunto-ongelmista. Demi päätti haastaa aikuiset tekemään lasten ja nuorten itsetuntoa tukevia lupauksia. Kampanjan mainoksissa esiintyy kaksi nuorta, jotka näkevät peilikuvien kautta kasvoillaan paranneltavia kohtia. Peili vääristää heidän kasvoilleen kauneusleikkauksista tutut katkoviivat Kampanjan tavoitteena oli herättää keskustelua lasten ja nuorten kokemista paineista sekä kannustaa kaikkia suomalaisia tekoihin terveemmän itsetunnon puolesta.

Contributors

Client
Demi

Agency
TBWA\Helsinki

Creative Director
Erno Reinikainen

Executive Creative Director
Jyrki Poutanen

Copywriter
Tuomas Perälä

Planner
Jesse Korhonen

Digitaalinen toteutus / Digital Production
Juhana Hokkanen

Creative Director
Markus Nieminen

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Melissa Kuitunen

Account Director
Noora Murremäki

Projektijohtaja / Project Manager
Henna Rajala

Creative
Sini Teppola

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Hanna Kännö [A-lehdet], Päivi Lehtomurto [A-lehdet], Eeva Värtö [A-lehdet], Terhi Hauskamaa [A-lehdet]

Art Director
Matti Virtanen

Valokuvat / Photographs
Tuukka Koski [Koski Syväri]

Jälkituotanto / Post Production
Kasimir Häiväoja [FLC Helsinki]

Tuottaja / Producer
Niko Henttonen [Koski Syväri]