Search archive

Choose
Choose
Valitse

Media rights reside with Grafia ry. Inquiries grafia@grafia.fi.

Helmets against pain

2019 - Erikoispalkinto, Vuosikirjatyö
Ilmoitukset & Ulkomainonta

Jos mainos sisältää lääkkeen logon lisäksi muun viestin, lääkemainonnan säännöt vaativat selkeästi näkyvän hyötytekstin sijoittamista mainokseen. Tämä on haaste etenkin ulkomainonnassa. Sähköpotkulautojen vuokraajille kehitetyt veloituksettomat Burana-kypärät ovat media, joka itsessään sisältää viestin. Burana-kypärät kertovat päävammojen ehkäisyn tärkeydestä ja muistuttavat, että Burana taistelee kipua vastaan.

Contributors

Client
Orion Pharma

Agency
NORD DDB Helsinki

Creative
Jukka Hannula, Tiina Tähtinen

Creative Director
Kalle Wallin

Strategi / Strategist
Minttu Aarniovuori

Executive Creative Director
Lauri Vassinen

Jälkituotanto / Post Production
Tero Ahonen

Projektijohtaja / Project Manager
Julia Jämsen

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Terhi Rauhansalo, Orion Pharma

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Tuomas Korhonen, Samocat Sharing Oy